Tuesday, April 6, 2010

Jalan Jalan Cari Ikan

Salam u olls..

Sorrylah dah beberapa hari menyepi. Khaliff demam lagi. Aku rasa sekarang ni memang musim kut. Pergi klinik ari tu tengok ramai bebudak yang batuk dan demam. Alhamdulillah Khaliff dah semakin sihat sekarang. Suhu dia pun aku pantau sentiasa. Aku rasa dia berjangkit dengan budak kat tempat babysitter dia. Hmm..adat la tu. Lately ni pun cuaca tak menentu.

Sunday lepas aku bawak dia gi jalan kat Akuarium kat Shah Alam Seksyen 2. Ramai gile hokey. Parking pun tadak. Saje for fun. Dah lama tak gi tengok ikan. Last aku pergi masa arwah ayah masih ada lagi. Arwah ayah aku suka bebeno bab haiwan-haiwan ni. Kalau bab Animal Planet dia nombor satu. Tapi aku kagum dengan arwah tentang knowledge pasal haiwan-haiwan ni.

Well..ni ada sedikit sebanyak gambar masa gi Akuarium tu. Best tau. Banyak ikan. Ikan jaws takde. Nanti aku nak beli akuarium satu. Nak bela ikan. Goreng pun sodap!


Khaliff muka demam


Arowana


Pari Polkadot (Rega dia RM888.00 seekor) Ada berani?


Ni kalau bakar cicah air asam sedap kut?


Nama ikan ni Discus sebab diorang ni duk diam2 je


Discus colourful

Bye all...

1 comment: